Chusty na głowę dla Ciebie!

Basia po raz pierwszy zauważyła stan rozwijający się rok po urodzeniu jej 10-letniego syna. Zaczęło się od niewielkich ubytków włosów z przodu głowy, zanim jedno z oczu straciło rzęsy zaledwie kilka tygodni później. W końcu udała się do swojego lekarza rodzinnego i po wielu testach lekarz potwierdził, że łysienie mogło być wywołane stresem. „W tamtym czasie nawet nie wiedziałem, czym jest łysienie” - powiedziała. „Miałam 22 lata. Byłam wypatroszona. Za każdym razem, gdy patrzyłem w lustro, czułam się zrozpaczona. Czułam się nieatrakcyjnie i brzydko. W rozmowie z z gazetą pomorską 31-latla powiedział:a „Wielu ludzi gapi się na mnie na ulicy i podchodzi do mnie i pyta, jak idzie moje leczenie. Ludzie patrzą na mnie, jakbym była chora i zakładał a chusty nagłowę bo mam raka i nie mam włosów. ” Basia podjęła teraz działania mające na celu podniesienie świadomości na temat łysienia i zwiększenie zrozumienia, że ​​chemioterapia nie jest jedynym powodem, dla którego ludzie tracą włosy. Opisała, jak jej włosy wychodzą w kępach, zatykając wgłębienie i szczotkę do włosów. Chcąc ukryć swoje przerzedzone włosy, wydałaby około 600 funtów rocznie na przedłużanie włosów, na topery do włosów i spray do włókien, aby ukryć łysiny. Każdej nocy spała w swoich rozszerzeniach, aw sierpniu ubiegłego roku przeszła poród, nie ujawniając partnerowi dwóch lat prawdy o jej stanie. „Stałam się naprawdę dobra w ukrywaniu” - powiedziała. „Nawet ukryłem to, gdy miałem narodziny wody. Miałem tszczotkę do włosów i przedłużanie włosów. Patrząc wstecz, to śmieszne, ale tak właśnie się czułam”. Basia długo nie mówiła o tym swojemu partnerowi a on nie zauwazał łysienia bo nosiła chusty na głowę. Był bardzo pomocny, kiedy to zrobiła, i zaproponował całkowite golenie. Tak więc po podróży do fryzjera właśnie tak się stało. „Złamało mi serce. Zawsze miałam czarne włosy, więc przejście od tego do niczego było trudne. Ale teraz, kiedy patrzę na siebie, czuję się o 99% lepiej niż przedtem”.