Makijaż wieczorowy, rocznica i hurtownia zabawek Gdynia

Zbliżała się moja dwudziesta rocznica ślubu, mąż zaprosił mnie na romantyczną kolację. Chciałam wyglądać w tym dniu wyjątkowo ponieważ restauracja należała do bardzo ekskluzywnych więc wypadało się dostosować. Zadzwoniłam do swojej kosmetyczki by zapytać o makijaż wieczorowy. Zdecydowałam, że ubiorę jedną z moich sukienek na specjalne okazje. Mąż z pewnością będzie zachwycony. Postanowiłam zabrać swoją sukienkę do kosmetyczki aby dobrała makijaż wieczorowy pasujący do sukni. W dniu rocznicy o godzinie siedemnastej byłam już u kosmetyczki. Po zakończonym makijażu mąż odbierze mnie i od razu udamy się na kolację. Ten dzień był wyjątkowy, świece i czerwone wino do kolacji. Nie spodziewałam się, że mój mąż sam zaplanuje nam tak wspaniały wieczór. Miałam pewną sprawę następnego dnia. Zauważyłam, że w moim sklepie z zabawkami zabrakło kilku bardzo popularnych zabawek. Musiałam złożyć zamówienie aby uzupełnić asortyment sklepu. Hurtownia zabawek Gdynia znajdowała się całkiem niedaleko więc postanowiłam osobiście pojechać na miejsce by wybrać brakujące zabawki ale również znaleźć kilka nowych. Hurtownia zabawek Gdynia mieściła się na przedmieściach, wybrałam się tam gdy tylko zamknęłam swój sklep. Na miejscu otrzymałam nowe katalogi więc zaczęłam zaznaczać zabawki, które planowałam kupić. Młoda dziewczyna pomogła mi w wyborze i przedstawiła nowe produkty. Sądzę, że edukacyjne zabawki dla najmłodszych z pewnością zainteresują klientów. Po złożeniu zamówienia opłaciłam fakturę i wróciłam do domu. Prawdopodobnie za dwa dni będzie dostawa.