Niezapomniane domy prefabrykowane oraz najlepsza izolacja natryskowa

Pojechaliśmy kiedyś sobie na wycieczkę ze znajomymi i zobaczyliśmy po drodze do naszego miejsca docelowego piękne domy prefabrykowane i billboard, na którym były ogłoszenia gdzie można było sobie takie domy zamówić. Od razu spisałam adres jak i telefon oraz stronę www. Wiedziałam, że będzie to świetny pomysł, żeby moi rodzice sprawili sobie taki właśnie prezent na swoją trzydziestą rocznicę ślubu. W końcu też mieli do tego prawo, żeby odpocząć i spędzić miło czas, oczywiście nie przejmując się tym, co dzieje się u nas w domu. Jak postanowiłam tak też zrobiłam. Domy prefabrykowane, które kupili były świetne. Sprawili mi również taki prezent. Byłam bardzo szczęśliwa, że mam takich świetnych rodziców. Kocham ich ponad życie i nie chcę stracić. Pracowałam w firmie, w której ostatnio popsuła się nowa izolacja natryskowa. Szef bardzo się zdenerwował i zwołał zebranie. Stwierdził, że to była nasza wina i że ktoś nie wystarczająco przypilnował jej. Wiedziałam, że tak nie było, ale on za każdym razem, gdy trzeba było cokolwiek wymienić zwalał winę na kogoś z nas. Było to bardzo nie w porządku. Ta izolacja natryskowa musiała być po prostu jakaś wadliwa. Następnego dnia zadzwonił do firmy, która mu to wcześniej montowała i powiedział jaka sytuacja miała miejsce. Powiedzieli, że przyjadą w ciągu godziny i zobaczą co da się z tym problemem zrobić. Powiedzieli, że izolacja była wadliwa. Szef nas bardzo przepraszał, jednak my wiedzieliśmy, że jak znowu się coś stanie, to i tak będzie zawsze nasza wina.