Organizujemy wycieczki górskie i piękne pokoje Karwia

Lubię organizować wycieczki górskie. Nie ma lepszej formy wypoczynku niż górski trekking w sprawdzonym gronie przyjaciół. Za mną i moimi kolegami już wiele wypraw. Każdą wspominam dobrze, choć nie zawsze było wesoło. Oberwanie chmury zdarzyło się nie raz, zboczenie ze szlaku również. Zawsze jednak działamy zespołowo i w najbardziej ekstremalnych warunkach zwracamy na siebie uwagę. Moje dzieci także pokochały wycieczki górskie i jestem pełen nadziei, że miłość do gór zaszczepią również moim wnukom. Mam też nadzieję, że będę dość sprawnym dziadkiem, który zabierze kiedyś wnuki w góry i opowie im, czego to się nie przeżyło, kiedy było się młodym. Po całym dniu chodzenia lubimy sobie usiąść z kumplami i zagrać w karty. Od czasu do czasu wypijemy sobie również dobre piwo. Dobrze wyposażone pokoje Karwia są koniecznością, kiedy wraz z rodziną wybieram się na urlop. Cenię sobie, kiedy wszystko jest zorganizowane tak, jak być powinno. Pokoje Karwia powinny być odświeżone, ściany odmalowane, okna plastikowe z roletami, najlepiej bez firan. W każdym pokoju powinno być radio, telewizor, deska do prasowania, żelazko, dużo półek, fajnie kiedy jest toaletka. Łóżka powinny być duże i wygodne, a pościel- moim zdaniem powinna być wymieniana- co drugi dzień. Ładne pokoje to duma dla właściciela. Mam jednak wrażenie, że często właściciele nie dbają o swoich gości, bo wiedzą, że miejsca w pensjonacie i tak się zapełnią. Piękne pokoje to dla mnie priorytet na urlopie i nie wyobrażam sobie spania w jakiejś spelunie.