Paląca pani stomatolog Gdynia i wybielanie zębów Koziegłowy.

Moja mama rzuciła pół roku temu palenie papierosów. Było jej bardzo ciężko zerwać z tym nałogiem. Moja mama pracuje jako stomatolog Gdynia i często czuje stres w swojej pracy. Denerwuje się, kiedy na jej fotelu pacjenci piszczą z bólu. Mama często przeżywa takie sytuacje. Papieros po pracy był dla niej rodzajem odstresowania. Wiele osób dziwiło się, że jako stomatolog Gdynia mama paliła papierosy. Przecież miała świadomość jak działa to na jej ciało i oczywiście zęby. Dlatego zdecydowała się w końcu zmienić swoje przyzwyczajenie. Na początku zastąpiła papierosy jedzeniem słonecznika. Dłubanie ziarenek w ustach, pomagało jej zapomnieć o potrzebie zapalenia. Po miesiącu mama powiedziała, że właściwie nie czuje już takiej silnej potrzeby palenia. Najgorsze było to, że zęby mojej mamy po 18 latach palenia papierosów wyglądały nie najlepiej. Ich kolor był bardziej zbliżony do szarego, niż do białego. Dlatego, kiedy mama zerwała ze swoim nałogiem zdecydowała się zrobić sobie wybielanie zębów Koziegłowy. W gabinecie, w którym pracowała, dostała dużą zniżkę pracowniczą, więc mogła sobie pozwolić na wybielanie zębów Koziegłowy bez wyrzutów sumienia. Okazało się, że kilka zabiegów dało rewelacyjne rezultaty. Uśmiech mamy rozświetlił jej twarz. Mama poczuła się piękniejsza i częściej zaczęła się śmiać. Cieszę się, że udało jej się zmienić swoje przyzwyczajenie, co na sam koniec ją pozytywnie odmieniło. Ja chyba też powinnam przestać palić, bo moje zęby zaczęły już wyglądać troszkę gorzej...