Rozwód kościelny Warszawa

Rozwód kościelny Warszawa zmienił moje życie na lepsze. Wiele rozwiedzionych katolików może powiedzieć to samo. Rozwód uwolnił mnie duchowo, psychicznie i emocjonalnie, aby stać się tym, kim Bóg mnie stworzył. Udało mi się przejść do życia pełniejszego, szczęśliwszego i bardziej kreatywnego. Najważniejsza zmiana jest taka: moja relacja z Bogiem jest dziś lepsza niż kiedykolwiek. Kiedy uwolniłem się od niemożliwego, dysfunkcyjnego małżeństwa, mój związek z Bogiem rozkwitł. Kiedy zacząłem ten proces, początkowo martwiłem się o mój status duchowy, ale Bóg szybko mnie uspokoił i pocieszył, gdy przeszedłem rozwód kościelny. Porady psychologiczne i kierownictwo duchowe, które otrzymałem podczas rozwodu, uczyniły mnie zdrowszym niż kiedykolwiek wcześniej. Przeszedłem przez głębokie problemy spowodowane przez moje dysfunkcyjne dzieciństwo. Zmierzyłem się i wybaczyłem wszystkim, którzy pomogli kształtować moje wczesne lata w negatywny sposób. I rozumiem i obejmuję moją indywidualność. Tak, rozwód kościelny Warszawa był bolesnym przejściem, ale z tego powodu jestem dziś lepszym człowiekiem.

Nie muszę się ponownie żenić, żeby być szczęśliwym?
Dostaję wiele komentarzy, obaw i rad dotyczących znalezienia kogoś, kiedy ludzie dowiadują się, że jestem rozwiedziony przez osiem lat. Naprawdę cieszę się jako samotna osoba i wcale nie jestem samotna ani zgorzkniała z powodu przeszłości, ponieważ postanowiłam pozostać singlem. Od początku mojego nowego życia rozumiałem jako osoba samotna, że ​​aby być szczęśliwym w nowym związku, musiałbym być szczęśliwy, będąc sobą i będąc singlem. Moje podejście brzmi teraz: „Jeśli to się stanie, to się zdarzy.” Tymczasem, proszę, zaakceptuj, że u mnie wszystko w porządku. I na miłość boską: nie próbuj mnie z nikim naprawiać!