Słaby zespół muzyczny Rybnik i bardzo drogie a zarazem tanie noclegi Kaszuby

Kiedy słucham muzyki po angielsku to nie muszę zmieniać mojego myślenia i przetłumaczyć wszystkiego na polski, to jest coś co mi powiedział mi mój tata to jest tajemnica. Kiedy mówisz po angielsku to się przestawiasz, wszystko działa tak jak w komputerze. Słownik Angielsko-polski lub Polsko-angielskie, wiecie chyba co mam na myśli. Kiedyś byłem bardzo mocno zakochany tak, że zespół muzyczny Rybnik się rozpadł. Moi koledzy powiedzieli, że nie taka była umowa ponieważ mieliśmy się zawsze wymieniać dziewczynami,. Było to swego rodzaju oznaka braterstwem,  teraz jest inaczej, Kocham moją dziewczynę, a ona mnie oszukuje, chcę wrócić do zespołu ale moi koledzy teraz już mi nie ufają tak jak kiedyś. Nic nie poradzisz na to, że tak wygląda rzeczywistość jak wygląda. Kiedyś miałem problemy z głową, ale wyzdrowiałem i czuję się bardzo dobrze. Wyśmienite piwo czek an a mnie w lodówce, chłodzi się na razie i szczerze to zastanawiam się nad tym czy by przypadkiem nie pójść po nie póki tanie noclegi Kaszuby są tak tanie jak są. Mam zamiar kupić lub wynająć coś takiego, a mieszkanie dla trzech osób dla jednej osoby to zdecydowanie za dużo. Chyba, że wziąłbym dwie dziewczyny do swojego domu. My chcemy tylko seksu i nic więcej, ale na to musisz mieć pieniądze tak jak na zespół muzyczny Rybnik, stosuję takie porównanie, ponieważ mam przez cały czas w głowie coś co jest jak gra internetowa, muszę pisać i myśleć i się sprawdzać tak jak się sprawdza właśnie  w internecie, a raczej porównuje różne ofert bo jak tanie noclegi Kaszuby takie są to znajdzie się coś tańszego, zawsze.