Stolik narzędziowy oraz projektowanie wnętrz Wrocław

 
Mam taka pracę, że często wymaga się ode mnie wyjazdów w delegację. Pomieszkuje, więc raz na czas w różnych miastach. Większość czasu spędzam na spotkaniach z klientami, ale oczywiste, że mam również czas wolny, który poświęcam na odpoczynek. Kiedyś siedząc w jednym z hoteli zacząłem się zastanawiać, kto jest odpowiedzialny za projektowanie wnętrz Wrocław. Pozostawiają one bardzo wiele niedociągnięć, takich jak dajmy na to kiedyś wynajmowałem pomieszczenie dwupokojowe z kolegą z pracy. Zamiast umiejscowić łazienkę gdzieś pomiędzy, zaprojektowano ją tak, że trzeba było przejść przez jeden z pokoi. Byłem zmuszony w środku nocy, przeszkadzać śpiącemu koledze. Ten kto jest odpowiedzialny za projektowanie wnętrz Wrocław, powinien się mocno nad tym zastanowić. Od dziecka mam bardzo słabe zęby. Nie lubię chodzić do dentysty, ale zmusza mnie do tego stan mojego uzębienia. W miejscowości w której mieszkam, mam zaufanego lekarza. Kiedyś jednak byłam na urlopie, a bardzo rozbolał mnie już wcześniej leczony ząb. Nie pomagały żadne tabletki przeciwbólowe, znalazłam więc najbliższy gabinet i udałam się do niego. Usiadłam na krześle i z mina skazańca czekałam, aż lada chwila ból ustąpi, spojrzałam wcześniej na stolik narzędziowy, stojący tuż obok. Był bardzo brudny i widniały na nim jeszcze pozostałości po poprzednim pacjencie. Stomatolog ubrał rękawiczki i nie sprzątając tego kompletnie miał zamiar zabierać się za mojego zęba. Podskoczyłam i wyszłam, uprzednio nakazując sprzątnąć stolik narzędziowy, nim kogoś czymś zarazi.