Ubrania do karmienia od HappyMum!

Jestem pewien, że pod koniec mojej ciąży zakup przynajmniej kilku sukienek na macierzyństwo będzie nieunikniony. Ale do tej pory staram się robić bez kupowania drogich ubrań ciążowych i ubrań do karmienia, które będę nosić tylko przez kilka krótkich miesięcy. Zamiast tego zakładałem lejące się sylwetki, elastyczne tkaniny i inne elementy z mojej codziennej garderoby, które mogą pomieścić mój dziecięcy brzuszek. Miałam już kilka stylizacji, które działały dobrze w mojej szafie i pasowały do wielu rzeczy przez cały okres moje ciąży. Moim celem w przypadku każdego nowego ubrania, który kupuję teraz, jest to, że będę je nosić po przybyciu dziecka. Niezależnie od tego, czy spodziewasz się dziecka również, czy po prostu chcesz zobaczyć niektóre z moich ulubionych strojów w tej chwili, oto kilka kawałków, które miałem ostatnio w ciągłej rotacji ... Niesamowitą rzeczą w sukience od HappyMum jest to, że można ją owinąć w nieskończoną liczbę sposobów, aby uzyskać dokładnie taki styl i nastawienie, do jakiego się zmierzasz. Tutaj przedstawiamy sześć najprostszych sposobów na owinięcie sukni nieskończoności. W przypadku każdego z tych podejść można dodatkowo dostosować okład, wiążąc pasy z przodu lub z tyłu, i będąc kreatywnym w stylu pleców. Nasz wzór szycia sukni nieskończoności zawiera instrukcje dla wersji deluxe, która działa zarówno dla ciąż, jak i dla kobiet w ciąży! Zawiera również opcjonalną opaskę, którą można nosić za pomocą dowolnego z tych stylów, aby zwiększyć pokrycie skóry. Takie ubrania do karmienia sprawdzają się znakomicie nie tylko podczas karmienia, ale także już podczas ciąży.