Wędzarnie ogrodowe

Wędzarnie ogrodowe przeżywają prawdziwy renesans. Tradycyjne palenie w grillu odbywa się w ceglanym dole, ale na rynku jest wiele rodzajów komercyjnych palaczy, od bardzo niedrogich palaczy wody z blachy po gigantyczne komercyjne urządzenia ze stali nierdzewnej wielkości małego samochodu (i kosztujące prawie tyle samo) . Dobry kucharz może zrobić coś dobrego. Nie zamierzam nawet dotykać debaty na temat suchych rubli i mopa, kontrowersji na temat sosu BBQ opartego na keczupie i occie, a także na temat tego, czy warto się spieszyć. Zdecydowałem się po latach pracy z małym palaczem wody - a ostatnio nabyć dom wakacyjny - na zbudowanie własnego. Ten projekt wymaga spawania, co może wydawać się trudne. Może, może nie - jestem certyfikowanym spawaczem, więc było mi łatwo. Kilku spawaczy do podawania drutu sprzedawanych jest w sklepie wędzarnie ogrodowe, a możesz nauczyć się wykonywać proste spawanie w zaledwie godzinę lub dwie. Odzyskane materiały będą w porządku dla ramy palacza. Możesz użyć starej rury wodnej, pręta zbrojeniowego lub nawet przewodu elektrycznego. Skonstruowałem mojego palacza z 10-ga. blacha stalowa na ramie 1-w. rurki kwadratowe cienkowarstwowe. Jedna uwaga na beczki - chyba że zdobędziesz prawdziwą beczkę do żywności, stwórz własną. Każda beczka, która zawierała szkodliwe chemikalia przemysłowe, nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba że chcesz wyhodować kolejne oko na łokciu. Użyłem grubej stali (o grubości poniżej 1/8 cala), aby zapewnić długą żywotność i dodać masę termiczną do całodziennych, powolnych pożarów. Wykonany przeze mnie okrągły przekrój nie jest konieczny - kwadratowy lub prostokątny będzie równie dobrze gotować, chociaż będzie trochę trudniej go wyczyścić.